Waiting on the steak...  

aflower2c 44F  
3487 posts
3/13/2018 8:09 pm
Waiting on the steak...

Yep I treated myself out to a nice dinner.

And yes I ordered the steak, med rare but more rare just not cold, mushrooms and a house pale ale.

Tomorrow will be kinda busy so I am celebrating my bday dinner tonight!
Anyway pondering on sex again, but no surprises there. Lol

Of course with the seemingly surge in age gap relationships, more specifically men and much younger women, where does that leave all those women over 35 and over 40...
Fighting over what's left?

Men like to believe that women have the upper hand when it comes to sex and dating/relationships, it does take two, but men are the ones that are skewing the market.
Just look at lala's latest blog about a man complaining about being undesirable at 55. ARE you fuckin kindling me?! 55? Cry me a fkn river. Lol
Try 35 and tell me about it after you tried to date in an already limited pool of people. (Considering most guys in thier 40's and 50's are not looking for relationships, so yes a skewed market).
Those undesirable 55 yr olds had 20 yrs on the average woman. I think they are more complaining about not being able to consistently score the under 35 yr olds like thier 40something yr old counterparts.

Sure those 'over the hill women' still receive messages, especially if she is also looking for casual sex, but I have a sneaky suspicion that they don't get treated as well as thier younger counterparts... Maybe some do, pending her attractiveness and the age of the person she's meeting with. But many women are also embracing the single life and not looking for more than just sex. I just happen to enjoy knowing where my sex is coming from and I love the anticipation of sexytime with him. But then I may also be open to casual partners and not necessarily monogamy.

As many of you know my struggle with addiction to sex/pleasure hasn't been easy, it's a work in progress everyday. Somedays I wake up and I just want my insatiable libido back, I miss masturbating, I miss having erotic thoughts every moment of the day..my go to stress relief was porn, sex, pleasure, hot thoughts...my go to I'm happy mood was sex, pleasure, porn...
.. but that high libido never done me any favors. If anything it has caused more problems than given me pleasure.
One thing I did learn was that men actually don't want sex handed to them, they prefer to work for it.

So ya...conundrum...
I deeply miss sex and intimacy, but in a skewed market it's going to be even harder to find.

A few years ago...I distinctly remember a man my age telling me that I'm a failure at life if I can't attract a man my own age. (I think a few guys said that to me, and probably a few women also).

Sitting here by the fireplace, eating steak, making more money than the average person here.... all I need is a reliable sex partner, and if the guys my age or older want to dis me.... I guess I can search for younger.

Dinner is almost done, this sounds like a sinday post actually.
I get to go home and keep packing, moving back to the boonies.

But ya...happy birthday to me. Lol
O. And I will be going through my toys tonight as I'm running out of time to pack.

Little miss flower

Written from a small city middle of no where kink thinkin kinda gal.

aflower2c 44F  
10078 posts
3/13/2018 8:10 pm

The steak was alright, We grow better beef on the farm but at least I didn't have to cook.

Little miss flower

Written from a small city middle of no where kink thinkin kinda gal.

Desir4Fire 43M  
1531 posts
3/13/2018 8:24 pm

I truly wish you the best on your Birthday Love!!

Happiness, joy then sex...
Even in that order!!!
Be true to yourself and you will find a man that will be true you!!
I don't remember where I heard it, but there you go!!
Glad you enjoyed dinner and I hope the packing is not too tasking on your day of celebration!!


aflower2c replies on 3/13/2018 9:13 pm:
Ended up having to listen to a bunch of chatty teen chicks two tables down (they where having a discussion on not believing that thier parents used to be kids too, guess it would shock them to know thier parents also had sex. Lol.)

But dinner was good.

1bighammer1000 52M
2557 posts
3/13/2018 8:26 pm

I know what you mean, I am not a very good cook, really I pretty much burn everything. But I am going for a steak dinner as soon as I have the check in my hand for selling last year's corn crop.

Anything worth doing is worth doing right

aflower2c replies on 3/13/2018 9:09 pm:
I definitely going to throw a steak on the bbq this weekend, we just slaughtered a steer (the meat us at the ranch though). And grass fed beef can be cut with a butter knife.

WikinHalifax 48M  
73 posts
3/13/2018 8:37 pm

Happy Birthday..
It seems like sometimes we find what we're looking for when we have finally given up looking for it.
Good Luck on your move....and your search

aflower2c replies on 3/13/2018 9:11 pm:
It looks like the weather will cooperate for the move. it just tales some time to sort, pack, unpack and sort again. Lol

discreteSteve62 55M  
1684 posts
3/13/2018 11:01 pm

If you work on a ranch, I suppose your job doesn't quite allow you to move to the city for better sexual opportunities. I was thinking about asking you whether that was an option, but I guess not.

Nice photo. Food isn't always easy to photograph.

aflower2c replies on 3/14/2018 7:17 am:
I lived in the city for the last 5 yrs, didn't help, the family owns a ranch I don't work on a ranch.

proteus_2a 52M
5087 posts
3/14/2018 12:58 am

Similar conundrums all around my lady
And pondering on failure or not,isn't helping either

Hope you enjoyed the rest of the day

Cheers - P

aflower2c replies on 3/14/2018 7:19 am:
It was a nice dinner besides the super chatty chicks at the other table (which I can see why 40 yr olds like the barely legals because they have no life experience and they are naive).

MyBaffies 48M
1610 posts
3/14/2018 1:28 am

Happy Birthday


My Blog: MyBaffies

aflower2c replies on 3/14/2018 7:20 am:
I settled for steak and cheesecake.

maybejustrex4 51M  
1727 posts
3/14/2018 5:53 am

I am constantly shocked by what women on this site report men saying to them. What kind of shriveled-dick excuse for a man would say anyone was a failure for not having a man at any age? Seriously, what kind of 17th century sensibility does that fraction of a person have for saying such a thing? Fuck him, purely metaphorically. I hope his 22 year old girlfriend gives him the pox.

It's not easy making a real connection here. I have no illusion that the chatter of constant "male" attention makes it easier for women to find men who are at all worthy of their attention, let alone their beds.

To my eyes, you are doing everything right and the only other thing I have to say is "Happy Birthday."

aflower2c replies on 3/14/2018 7:23 am:
When I go on other blog sites and see some of the stories/experiences other women have had it really makes me shake my head .... but then it was a great relief to know that it wasn't just me.

But why are we still at that point in evolution where it's one side or the other instead of working together to make it better.

maybejustrex4 51M  
1727 posts
3/14/2018 7:44 am

aflower2c replies on 3/14/2018 10:23 am:
When I go on other blog sites and see some of the stories/experiences other women have had it really makes me shake my head .... but then it was a great relief to know that it wasn't just me.

But why are we still at that point in evolution where it's one side or the other instead of working together to make it better.

Certainly one side seems to have a bigger problem (although none are without some shortcomings).

I think evolution is the answer...hopefully few enough of these folks will get to breed that we can clear the whole system of them in a few more generations.

As for working together, rest assured you are not working alone.

aflower2c replies on 3/15/2018 6:24 am:
Oh I know....its the age gap thing again.

BiggLala 46F  
20960 posts
3/14/2018 12:41 pm

Happy Birthday! πŸŽπŸŽ‚
That steak dinner looks delicious. I'd occasionally take myself on a date, at least I know I'll enjoy the company and not be made to feel obligated to anything but enjoying the evening.

Explore The Lalaverse and appreciate the beautiful mess that I am.
Need a way to message ALL members?...click the following link for helpful instructions in setting up a private messaging blog post: Build your own Private Postbox Receive Readable Messages and Reply.

aflower2c replies on 3/14/2018 10:54 pm:
The steak was pretty good!
The cheesecake was well deserved though.

Leegs2012 45M
26820 posts
3/14/2018 5:08 pm

I think that Women too have the upper hand!!!! and I love it!!

aflower2c replies on 3/14/2018 10:55 pm:
Not particularly - men control the dating scene especially for women over 38.

allgud69xxx 44M
24 posts
3/14/2018 10:03 pm

What? "Failure" because you can't attract someone your "own age?" C'mon! First, age matters more when you're young, and the connection matters more from the mid-30s on (or am I missing something?) - the age part at that point matters more the busy-bodies, because they think everybody should share their narrow view of life. But, there is an ebb-and-flow to life, so what does it matter if someone comes along that doesn't fit the expectations of everyone. If you're happy, even if it's not meant to be the longest-term thing, that's what counts. There is that saying that, the odd time, some people pass through your life for a purpose. However, for the kind of person who would say you're a "failure," I would have to be out - I would likely have no intelligent response in that moment to such a sad, silly, self-absorbed statement. Respect; enough not to say utterly ridiculous things seems to be a more and more difficult commodity to find in this society ...

You are certainly worthy of finding what you are looking for, something that suits your wants, and needs. But we all are, right? Well, so long as you can be mature about it ... which seems to be the sticky point in the case of far too many members of a gender with tendencies towards knuckle-dragging If you can make a genuine connection, care about more than just yourself, and have some patience, it could happen. It won't ever be *that* simple on a website, because the ability to hide your true self puts the straight-forward types at a disadvantage. Oh wait ... I think I lost the thread ... can it really work? Ah! lol!

Oh well ... simple things in life, right? A nice dinner, a beautiful sunrise, genuine laughter. Happy birthday

-- allgud69xxx

Yeah ... that's right ... I went there ..
Wanna msg, but can't - my Postbox blog Another way to say hi my Postbox

aflower2c replies on 3/14/2018 11:02 pm:
Thanks on the birthday.
I started getting those types of comments after I turned 35, so in my late 30's I was told a few times about being a failure due to not finding someone in my age group. BUT it's pretty funny when you look at the age gap preferences nowadays!
That's all I'm seeing on the kink site right now and it just makes me want to give up on everything lol.
When men say "age shouldn't matter" he is rare ever referring about women close to his age, he is generally preferring that younger age gap and you bet her age matters to him as long as it's much younger.

At any rate it's a limited pool available to OW and there's nothing I can do about it except pretend it doesn't bother me.

HermanG67 50M
6039 posts
3/15/2018 8:14 am

I'm sorry I missed your Birthday.... that Steak looks as yummy as you are!!!

aflower2c replies on 3/15/2018 8:38 pm:
The steak was pretty good, but the cheesecake was really good. 😁
Then my youngest son got me a cake for my bday....then my office staff got me a cake today......... yep I need a detox from sugar for the next week. Lol! !

dan_nl_2006 36M
1011 posts
3/15/2018 4:54 pm

Happy birthday πŸŽπŸŽˆπŸŽ‚
Sorry I missed.
Glad you had a nice dinner.... and cheesecake is my favorite desert

Btw it should be your choice to date whoever you like at whatever age. We don’t tell men who date younger ladies that they are failure. Why would a woman who is attracted to younger man is called failure.

aflower2c replies on 3/15/2018 8:40 pm:
More a failure because she can't date a man her age, obviously they where saying this to older women (over 35). Yet considering the popularity of the age gap, I just think it's another excuse for men to not look at older women.

allgud69xxx 44M
24 posts
3/15/2018 10:08 pm

Yeah, but the age-gap thing has always existed. It might be that fragile-ego thing for some men. It just seems to have gotten worse

And you can't let it bother you. For people who can't be mature or respectful enough not to present themselves as foolish, well hopefully karma has little sumpin', sumpin' waiting for them. I bet it is a just a bit disheartening that you can't find what you're looking for, but it ends up a one-day-at-time deal until that day when your patience **should** be rewarded

-- allgud69xxx

Yeah ... that's right ... I went there ..
Wanna msg, but can't - my Postbox blog Another way to say hi my Postbox

aflower2c replies on 3/16/2018 6:16 am:
I have a sneaky feeling that I will meet someone when I'm 70 and can no longer enjoy sex more than just a minute or two. Lol

allgud69xxx 44M
24 posts
3/17/2018 7:42 pm

Wooh ... that's gonna be a long time to wait, ain't it? Besides, you never know, with a mind like yours, what you'll still be doing. You might be surprised

-- allgud69xxx

Yeah ... that's right ... I went there ..
Wanna msg, but can't - my Postbox blog Another way to say hi my Postbox

aflower2c replies on 3/17/2018 10:16 pm:
Lol. The old female Top with a sadistic streak... lol I can see it now, that or have a male nurse that likes to.do role play. Lol

Become a member to create a blog